phone

Τηλεφωνικές παραγγελίες / Ωράριο!

2811 754464 - 6977 463978

ΑΜΕΣΕΣ Αποστολές
σε Ελλάδα & Κύπρο

0
 x 

Your shopping cart is empty!

Ερώτηση για το προϊόν

OEM
Αξεσουάρ Γυμναστικής
Hips Trainer / Προπόνηση Γοφών

Κωδικός: oem185

Εταιρεία: OEM
Μη διαθέσιμο
19,90 €
Το Hips Trainer είναι ένα must-have για κάθε γυναίκα που επιθυμεί να σμιλέψει τους γοφούς, τα πόδια, τους μηρούς και τους γλουτούς.

Περιγραφή

Hips Trainer / Προπόνηση Γοφών

Προπόνηση Γοφών, Εξοπλισμός Άσκησης & Ανύψωσης Γλουτών.

Ένα must-have για κάθε γυναίκα που επιθυμεί να σμιλέψει τους γοφούς, τα πόδια, τους μηρούς και τους γλουτούς.

Βελτιώνει το σύστημα αίματος των μυών των κάτω άκρων και των γλουτών, κάνει τους γοφούς και τα κάτω άκρα πιο ευέλικτα και προάγει τις δραστηριότητες.

Βοηθάει επίσης να λεπτύνετε και να σφίξετε τους μηρούς, τους γλουτούς και τους κάτω κοιλιακούς μύες.

Ιδανικό για όσες κάνουν καθιστική ζωή και για μητέρες μετά τον τοκετό.

Ο εξοπλισμός άσκησης είναι κατασκευασμένος από χοντρό ανθρακούχο χάλυβα, φιλικό προς το περιβάλλον υλικό PVC και μαλακό καουτσούκ.

Χρησιμοποιήστε το με πρακτική Pilates και Yoga.

Προπονηθείτε με αυτό για μόλις 1 λεπτό κάθε μέρα και μπορείτε να έχετε πιο σφιχτούς γοφούς σε 4 εβδομάδες.

Αντιολισθητικό, σταθερό, χωρίς τρίψιμο στο δέρμα σας.

Χρησιμοποιήστε το στο σπίτι ή στο γυμναστήριο.

Πιο σφιχτοί γλουτοί για περισσότερη αυτοπεποίθηση!

Διαστάσεις: 24 x 9 εκατοστά.

Ολοκληρωμένη άσκηση φυσικής κατάστασης.

Βήμα 1

Τοποθετήστε τη συσκευή γυμναστικής ανάμεσα στους μηρούς σας, προσαρμόστε τη γυμναστική μέχρι να ακουμπάει σφιχτά στους γλουτούς σας. Βεβαιωθείτε ότι το ορθάνοιχτο άκρο της συσκευής είναι τοποθετημένο κάτω από τους γλουτούς σας και το στενό άκρο είναι στραμμένο προς το μπροστινό μέρος του σώματός σας.

Βήμα 2

Πιέστε το Hips Trainer χρησιμοποιώντας τους μύες του άνω μηρού και των γλουτών σας. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην αίσθηση των μυών σας για να βεβαιωθείτε ότι οι εσωτερικοί σας μύες σφίγγονται επίσης. Αυτό θα το νιώσετε σαν να προσπαθείτε να αποτρέψετε την ούρηση.

Βήμα 3

Σφίξτε τους μυς σας και μετρήστε αργά μέχρι το 10. Σφίξτε τους μύες σας όσο πιο σφιχτά μπορείτε για να έχετε το μέγιστο όφελος. Χαλαρώστε τους μύες σας για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επαναλάβετε την άσκηση αρκετές φορές. Προχωρήστε μέχρι να κάνετε 10 επαναλήψεις την ημέρα.


Hip trainer, buttocks lifting exercise equipment.

A must-have for any woman wishing to sculpt hips, legs, thighs and gluts.

It improves the blood system of lower limb muscles and buttocks, makes hips and lower limbs more flexible and promotes activities.

It also helps slim and tighten thighs, buttocks and lower abdominal muscles.

Ideal for those with sedentary lifestyles and postpartum mothers.

The kegel exercise equipment is made of thick carbon steel, PVC environmentally friendly material and soft rubber.

Use it with Pilates and Yoga practice.

Train with it for just 1 minute every day and you can have tighter hips in 4 weeks.

No slips, no roll up, no rub against your skin.

Use it at home or the gym.

Firmer gluts for more confidence!

Size : 24x9cm.

Step 1
Place the Exerciser between your upper thighs, Adjust the exerciser until it is resting snugly up against your buttocks. Make sure the wide open end of the exerciser is placed under your buttocks and the narrow end is facing towards the front of your body.

Step 2
Squeeze the Super Exerciser using your upper thigh and buttock muscles. Pay close attention to the feel of your muscles to make sure your inner kegel muscles are being clenched as well. This will feel as if you are trying to prevent urination.

Step 3
Tighten your muscles and slowly count to 10. Clench your muscles as tightly as you can to get the most benefit. Relax your muscles for a few seconds, then repeat the exercise several times. Work your way up to doing 10 repetitions per day.

επικοινωνία

Σχεδιασμός - Ανάπτυξη - Φιλοξενία CJ web
Made with love and a lot of coffee by CJ web, Creative web Journey
Go to top
Copyright © 2018 {Proteon.gr}.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος

Μενού